قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / زیبایی / ۵ توصیه مهم برای انتخاب آرایشگر زنانه ماهر

۵ توصیه مهم برای انتخاب آرایشگر زنانه ماهر

اگر دوستانتان مو های ششگفت انگیزی دارند از آنها سوال کنید تا بفهمید از چه کسی کمک می گیرند.

۵ توصیه مهم برای انتخاب آرایشگر زنانه ماهر

در بسیاری از موارد دوستانتان شما را به آرایشگری معرفی می کنند که به شما و دوستانتان در دفعات بعدی تخفیف خواهد داد. با این کار نه تنها توانسته اید آرایشگر خوبی پیدا کنید، بلکه خود و دوستانتان نیز مقدار کمی پول صرفه جویی کرده اید. به یاد داشته باشید که اگر آنها آرایشگر خود را دوست دارند لزوما به این معنی نیست که شما نیز باید او را دوست داشته باشید!

از قیمتها مطلع شوید

یکی از نکات اصلی در یافتن آرایشگر مناسب، یافتن کسی است که با توانایی مالی شما سنخیت داشته باشد. ممکن است یک سالن، آرایشگری را استخدام کرده باشد که به ازای هر اصلاح مبلغ ۵۰ هزار تومان دستمزد دریافت کند. این در حالی است که سالن دیگر آرایشگری با حدود دستمزد ۱۲۰ هزار تومان داشته باشد. گاهی اوقات قیمت های بیشتر به میزان تجربه آرایشگر بستگی دارد و گاهی هیچ دلیل منطقی ندارد! بنابراین قبل از آنکه آرایشگر خود را انتخاب کنید با سالن تماس بگیرید و از قیمت های تمام شده خدمات مطمئن شوید.

 تجربه بیشتر بهتر است؟

هنگامی که به دنبال آرایشگر یا سلمانی می گردید در اغلب موارد شخصی با تجربه بیشتر، بهترین گزینه خواهد بود. آرایشگر با تجربه ممکن است به خوبی با اسرار کاری آگاه باشد یا به عنوان مثال بداند که محصولات موی فلان شرکت با موی شما سازگاری دارد و ممکن است قادر باشد تا موهایی که در شرایط بحرانی و بدی قرار دارند را به سادگی ترمیم کند. به این وسیله می توان گفت، اگر شما خواهان آخرین مدل یا اصلاح مو هستید، به احتمال زیاد بدون در نظر گرفتن سطح تجربه، آرایشگر مسن را نمی خواهید.

اگر شما قصد دارید آرایشگر جدیدی را امتحان کنید از مشتریان فعلی او اطلاعات بگیرید تا پیش زمینه بهتری از مهارت های اصلاح مو در او بدست آورید.

 آیا آرایشگر توانایی تشخیص بهترین ها برای موی شما را دارد؟

اگر آرایشگری نتواند خواسته های شما را از مدل موی دلخواه برایتان فراهم کند، هرگز نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای مثال، اگر شما یک آفریقایی آمریکایی تبار باشید می بایست به دنبال آرایشگری باشید که به خوبی می داند چگونه موهای شما را اصلاح کند یا کدام مدل مو مناسب شماست.

خانم هایی که موهای فر دارند، الزاما نیازمند آرایشکری هستند که به خوبی به باید ها و نباید های موی آنها واقف است.

 چه خدماتی ارائه می شود؟

در نهایت، در هنگامی که فهرست به فهرست در جستجوی یافتن آرایشگری متناسب با توقعات و احتیاجات خود هستید، از آنچه که آنها به عنوان خدمت به شما ارائه می دهند نیز اطمینان حاصل کنید

اکثر آرایشگران می توانند اصلاح ها و رنگ آمیزی هیا متنوعی انجام دهند اما اگر به موردی مانند اکستنشن کردن علاقه داید می بایست حتما از توانایی آرایشگر اطمینان حاصل کنید.

بنیابراین هنگامی که می خواهید به دنبال آرایشگر مناسب خود بگردید ابتدا مطمئن شوید دوستانتان از کدام آرایشگر کمک می گیرند، آیا هزینه آنها با بودجه شما تناسب دارد، سعی کنید شخص با تجربه ای را انتخاب کنید، یقین پیدا کنید که آرایشگرتان آگاهی لازم نسبت به مدل موی شما دارد و نیز خدماتی را ارائه می دهد که شما نیاز دارید.

منبع : آرایشیک

گردآوری و تنظیم : توصیه

درباره ی Abtin

Abtin

مطلب پیشنهادی

پیشنهاد متخصصان پوست

پیشنهاد متخصصان پوست

اگر استرس تعطیلات باعث خراب شدن پوست شما می‌شود، با این روش های لک زدایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.