قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / روانشناسی / ۱۰ اقدام موثر برای متمایز شدن

۱۰ اقدام موثر برای متمایز شدن

موضوعی که همیشه توجه ام را به خود معطوف می کند شناسایی بهترین اقدامات برای متمایز شدن از دیگران است. در حالی که عوامل کمی و کیفی متنوعی برای دست یابی به این مهم وجود دارد؛ در این قسمت تصمیم گرفتیم ۱۰ اقدام موثر برای متمایز شدن را برای شما بازگو کنیم.

 

1

 

۱بصیرت خود را گسترش دهید

به جای اینکه اجازه دهید اشتباهات و شکست های گذشته سرنوشت شما را تحت تاثیر قرار دهد، سعی کنید بصیرت و بینش خود را گسترش دهید و بیاندیشید هم اکنون چه اقدامی می توانید انجام دهید. همه ی ما به خوبی می دانیم تا زمانی که قادر به تنفس هستیم فرصتی دوباره برای آغازی جدید را در پیش داریم. این مهم ترین دلیل برای تلاش بیشتر برای کسب آنچه می خواهید، است.

۲سرسختانه به دنبال اهدافتان باشید

هر ساله زمانی را به اندیشیدن به آنچه در زندگی به دنبالش هستید اختصاص دهید. بدانید چه چیزی از زندگی می خواهید. اهدافتان را روی کاغذ بنویسید و با برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن تمام جزئیات به جلو پیش بروید تا به آنچه در ذهن دارید دست یابید.

۳دست به کارهای بزرگ بزنید

پس از تعیین هدف و برنامه ریزی برای آن، به تلاش و پشتکار زیادی نیازمندید. تعداد زیادی از مردم از شرایط زندگی و دشواری های آن گله مندند در حالیکه قهرمانان واقعی، با  اتخاذ بهترین تصمیم در چنین شرایطی به جلو پیش می روند.

۴اطراف خود را با کسانی پر کنید که حمایت تان می کنند

به حریم دوستی خود، اشخاصی را راه دهید که به رشد و ترقی شما کمک می کنند  تا به اهداف و رویاهای خود در زندگی دست یابید. پس دانش خود را نسبت به تاثیر حیاتی و  مثبت چنین افرادی که طرز فکری مشابه با شما دارند، بالا ببرید. این افراد همیشه در تلاش هستند تا پیروز میدان باشند.

۵در همه حال به فراگیری بپردازید

بی وقفه در تلاش باشید تا روش ها و راهکردهای جدیدی را برای موفقیت خود بیابید. برای ارتقا و بهبود شخصیت خود، بدون در نظر گرفتم میزان موفقیتتان، سرمایه گذاری کنید. همیشه در تکاپوی یادگیری و بهبود مهارت هایتان در زندگی باشید و سرسختانه بر روی شخصیت خود کار کنید

 

۶به دیگران خدمت رسانی کنید

موفقیت واقعی در گروی کمک به دیگران برای رسیدن به جایگاهی است که مد نظر دارند. بهترین اقدام، تغییر نگرش در راستای کمک رسانی به دیگران است.

۷بیشتراز دیگران تلاش کنید

سرسختانه تلاش کنید. افراد زیادی ممکن است تصور کنند که آدم های خاص و منحصر به فرد، خوش شانس بوده و یا امتیاز خاصی داشته اند، ولی در واقعیت اینچنین نیست. بیشتر زنان و مردانی که در راس موفقیت قرار دارند سخت تر از آنچه تصورش را بکنید به فعالیت پرداخته اند. هرچند ممکن است از نظر دیگران، اینگونه فعالیت کردن مضحک و بیمارگونه باشد. این افراد بدون درنظر گرفتن موجودی حساب بانکی خود، ساعت های متوالی کار می کنند و هیچگاه بسنده نمی کنند.

۸ – اجازه ندهید شکست مانعی برای شما شود

بهترین و بیشترین کامیابی ها در شرایط سخت شکوفا می شود. درست زمانی که تمام مشکلات دست در دست هم داده اند تا شما را از پای درآورند، با اشتیاق و تلاش بیشتر سعی کنید در آن شرایط سخت هم، بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. پس شکست را دوست داشته باشید و از آن انگیزه بگیرید. این سختی ها به شکل گیری مسیر موفقیت شما در آینده کمک شایانی می کنند.

 

۹ – با باوری قوی به سوی اهدافتان بروید

بهتر است به جای انگیزه گرفتن با پاداش ها و تحریکات موقتی برای پیشروی، از رویاها و اهداف بزرگ خود انرژی و انگیزه بگیرید.

۱۰ – هرگز تسلیم نشوید

هرچند ممکن است کلیشه ایی به نظر برسد اما  پذیرش این باور که هرچه مبارزه، ایستادگی و پافشاری بیشتری در برابر ناملایمات و مسیر پر پیچ و خم دست یابی به آرزوهایمان بکنیم، موفق تر و متمایزتر خواهیم بود. اجازه ندهید هیچ گاه موانع و شکستها شما را از ادامه مسیر دلسرد کند. علاقه به مبارزه، نه تنها خوشنودی لحظه ایی ایجاد می کند بلکه کمک می کند تا آخرین نفس، سرسختانه مبارزه و مقاومت کنید. پس همیشه در ذهن خود فردی را تصور کنید که دلاورانه مبارزه می کند و روزی دست از تلاش خواهد کشید که جانی در بدن نداشته باشد.

این ۱۰ مورد گلچینی از بهترین اقدامات برای متمایز و خاص بودن در زندگی بود که به شما عزیزان ارائه دادیم. شما نیز نظر خود را برای ما بنویسید.

منبع:گروه روانشناسی توصیه

 

درباره ی Alim

Alim
دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از نویسندگان سایت توصیه هستم و به طراحی سایت و برنامه نویسی علاقه دارم , امیدوارم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنم.

مطلب پیشنهادی

مردهای مورد پسند خانم ها

مردهای مورد پسند خانم ها

بارها شنیده‌ایم که مردهای متاهل مردهای مجرد را نصیحت می‌کنند که رمز یک ازدواج موفق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.