قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سرگرمی / طرفداران لیورپول خواهان استخدام فوری کلوپ

طرفداران لیورپول خواهان استخدام فوری کلوپ

لیورپول که سال گذشته ضعیف ظاهر شده بود امسال هم در بازی مقابل منچستر یونایتد بازی را به این حریف واگذار کرد همین موضوع باعث شده هوادارانش واکنش نشان بدهند.

طرفداران لیورپول خواهان استخدام فوری کلوپ

هواداران لیورپول درچند روز اخیر درشبکه های اجتماعی خواهان سپرده شدن سکان هدایت تیم محبوبشان به یورگن کلوپ شدند و با پست کردن عکس‌ها و ویدیوهای متعدد از این مربی درحالیکه در بازی تابستان 2014 بین دورتموند و لیورپول از تونل رختکن استادیوم آنفیلد عبور می‌کرد نوشتند لیورپول به وجود این مربی نیاز دارد و او بهترین انتخاب برای این تیم انگلیسی است. برندان راجرز که از سال 2012 سکان هدایت لیورپول را در دست دارد، اگرچه دو فصل قبل توانست این تیم را نایب قهرمان لیگ برتر کند، اما شیوه بازی و نتایجی که در فصل جدید کسب کرده، هواداران تیمش را عصبانی و ناامید کرده است. علاوه بر آن سیاست وی در بازار نقل و انتقالات که 163 میلیون یورو خرج روی دست باشگاه گذاشت، صدای بسیاری را در آورد. چنانچه رفتن او به لیورپول جدی شود، می‌تواند بعد از فلیکس ماگات دومین مربی آلمانی در لیگ برتر انگلیس باشد.

منبع : http://roozno.com

درباره ی Alim

Alim
دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از نویسندگان سایت توصیه هستم و به طراحی سایت و برنامه نویسی علاقه دارم , امیدوارم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنم.

مطلب پیشنهادی

زن چینی همه چیز خوار

زن چینی همه چیز خوار

یک زن چینی با خوردن اشیای عجیب مانند ماهی قرمز زنده، مارماهی زنده، کرم زنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.