قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سرگرمی / شکست دور از انتظار تیم ملی والیبال ایران از ژاپن

شکست دور از انتظار تیم ملی والیبال ایران از ژاپن

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در جام واگنر لهستان به مصاف ژاپن رفت و در کمال ناباوری نتیجه را به قهرمان آسیا واگذار کرد تا بدون امتیاز از لهستان راهی روسیه شود.

شکست دور از انتظار تیم ملی والیبال ایران از ژاپن

از ساعت 20:30 تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار جام واگنر لهستان به مصاف ژاپن رفت و در سه ست پیاپی و با نتایج 33-31، 25-21 و 25-20 نتیجه را به قهرمان آسیا واگذار کرد و بدون امتیاز به کار خود پایان داد.

ایران در دو دیدار اول خود به ترتیب 3-0 و 3-1 به فرانسه و لهستان باخته بود و ژاپن در دیدار اول 3-0 به لهستان باخت و در دیدار دوم فرانسه را 3-1 شکست داد.

در آخرین دیدار این جام از ساعت 23 لهستان میزبان مسابقات به مصاف فرانسه خواهد رفت.

ایران و ژاپن روز 27 شهریور در جام جهانی 2015 به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقات از سال 2003 برای یادبود هوبرت جرزی واگنر ستاره اسبق والیبال لهستان شکل گرفت. هر سال سه تیم مطرح والیبال جهان به همراه لهستان میزبان، یک تورنمنت دوستانه در این کشور برگزار می کنند. تیم ملی والیبال ایران در سال 2012 نخستین تجربه خود را در مسابقات جام واگنر پشت سر گذاشت. در آن دوره تیم های آرژانتین و آلمان هم علاوه بر کشور میزبان حضور داشتند که شاگردان ولاسکو در نهایت چهارم شدند. حالا بعد از دو سال غیبت فدراسیون والیبال لهستان باردیگر از ایران دعوت کرده تا در این مسابقات به میدان بروند.

از سال 2003 تا کنون 12 دوره از این تورنمنت دوستانه برگزار شده است. لهستان با داشتن 5 طلا، 4 نقره و 2 برنز پرافتخار ترین تیم این جام است. بعد از آن هم روسیه با 2 طلا و 2 نقره و هلند با 2 طلا، یک نقره و 2 برنز در رده های بعدی تاریخ قهرمانی این مسابقات قرار دارند.

تیم ملی والیبال ایران با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، حسن صنوبر، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، جواد معنوی نژاد، امیر غفور، شهرام محمودی، مهدی مهدوی و مهدی مرندی و عبدالرضا علیزاده در این مسابقات شرکت می کند.

به گزارش مشرق، جام واگنر در واقع حکم مسابقات تدارکاتی برای تیم ملی را دارد زیرا تیم ایران برای حضور شایسته در جام جهانی ژاپن (17 شهریور تا 1 مهر) نیاز به دیدارهای تدارکاتی داشت تا هم بازیکنان و هم کادر فنی با نقاط ضعف و قوت ملی پوشان آشنا شوند. تیم ملی سپس راهی روسیه می شود تا چند مسابقه تدارکاتی نیز آنجا برگزار کند. شاگردان کواچ دو مسابقه با تیم ملی والیبال این کشور و یک دیدار با هلند که برای اردو در این کشور حضور دارد، انجام خواهد داد و نهم شهریورماه به ایران باز خواهد گشت

نقد و بررسی

User Rating: 4.75 ( 1 votes)

درباره ی Alim

Alim
دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از نویسندگان سایت توصیه هستم و به طراحی سایت و برنامه نویسی علاقه دارم , امیدوارم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنم.

مطلب پیشنهادی

زن چینی همه چیز خوار

زن چینی همه چیز خوار

یک زن چینی با خوردن اشیای عجیب مانند ماهی قرمز زنده، مارماهی زنده، کرم زنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.