قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / ورزش / شغل دوم فردوسي پور چيست؟

شغل دوم فردوسي پور چيست؟

عادل فردوسي‌پور يکي از چهره‌هاي محبوب اين روزها در حوزه ورزش است، گزارشگري که بسياري از مردم ايران فوتبال را با او مي‌شناسند و با شنيدن نام او به ياد مسائل پرحاشيه اين ورزش مي‌افتند.

شغل دوم فردوسي پور چيست؟

 

“عادل فردوسي‌پور” گزارشگر ورزشي محبوب اين روزهاست که بسياري از ورزش دوستان، فوتبال را با او مي‌شناسند و هر زمان که بحثي جنجالي از دنياي فوتبال مطرح مي‌شود، پاي او نيز در ميان است و خواسته يا ناخواسته نام او نيز مطرح مي‌شود.
عادل در ۱۰ مهرماه ۱۳۵۳ در محله‌ شهرآرا در تهران به دنيا آمد.
وي که تهيه کنندگي برنامه پربيننده ۹۰ را برعهده دارد در زمينه‌هاي ديگر نيز درحال فعاليت است که در ادامه اين گزارش به برخي از آنها اشاره خواهيم کرد.
او نه تنها در شبکه سوم سيما بلکه در شبکه ورزش هم برنامه ۱۲۰ را روي آنتن مي‌برد و تهيه‌کنندگي و برنامه‌ريزي کامل اين برنامه مهيج را انجام مي‌دهد.
اما به عنوان مجري در برنامه ۱۲۰ حضور ندارد و ما او را از قاب شيشه‌اي تلويزيون نمي‌بينيم.
عادل فارغ‌التحصيل دانشگاه صنعتي شريف است و علاوه بر نويسندگي و تهيه‌کنندگي برنامه‌هاي ورزشي تلويزيون فعاليتي در زمينه علم و دانش و تدريس نيز دارد.
دانشجويان دانشگاه شريف مي‌توانند مجري محبوب برنامه پرطرفدار ۹۰ را در کلاس‌هاي اين دانشگاه براي تدريس درس زبان ببينيد.
عادل فردوسي‌پور علاوه بر فعاليت‌هاي داخلي در حال حاضر با مجله “ورلد ساکر” که يکي از نشريات معتبر دنياي فوتبال به حساب مي‌ِآيد نيز همکاري مي‌کند.
به جرأت مي‌توان گفت عادل يکي از شفاف‌ترين افرادي است که در زمينه‌ ورزشي در حال فعاليت است و بدون طرفداري از قشر خاصي درحال پيگيري مسائل و حاشيه‌هاي اتفاق افتاده در جامعه‌ فوتبال است که اگر همين پيگيري‌هاي گاه و بي‌گاه او نبود معلوم نيست قطر پرونده‌هاي حاشيه‌اي فوتبال ايران به کجا مي‌رسيد وعاقبت تمام فوتبالي‌هاي کشورمان چه مي‌شد؟!
گفتني است؛ چشم اميد بسياري از مردم ايران به اوست که شايد بتواند روزي در ايران و در برنامه محبوب ۹۰، گره‌اي از هزار گره فوتبال را باز کند تا مسئولان وقت متوجه عملکرد سرد وبي‌روحشان در زمينه‌ ورزش پرطرفدار فوتبال شوند و سطح تفاوت فوتبال ايران با فوتبال ديگر کشورها را کاهش دهند و روحي تازه در کالبد يخ‌زده فوتبال دميده شود و در ازاي اين همه سرمايه گذاري‌هاي هنگفت، به جاي اتلاف در وقت و احساس مردم، شاهد يک بازي فوتبال تماشاگر پسند و دلچسب باشيم.
اميدواريم مرد شفاف اين روزهاي فوتبال ايران از اين روند فعاليت فوتبالي‌ها خسته نشود و روز به روز در راه پيشرفت و ترقي فوتبال کشورمان گام‌هاي موثري بردارد و از محبوبيت برنامه‌اش در راستاي تحقق اين آرمان بهترين استفاده را کند.

منبع : خراسان نیوز

گردآوری و تنظیم : توصیه 

درباره ی Abtin

Abtin

مطلب پیشنهادی

مشکلتان تورم است؟ ورزش کنید!!

مشکلتان تورم است؟ ورزش کنید!!

بعضی ها وقتی برای مدتی روی مبل یا پشت میز کار می نشینند، احساس می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.