قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سرگرمی / زیر گرفتن سیزده خودرو و بازداشت راننده فراری

زیر گرفتن سیزده خودرو و بازداشت راننده فراری

زیر گرفتن سیزده خودرو  و  بازداشت راننده فراری
برگی دیگر در تصادفات مرگبار شبانه در تهران؛
در تصادفی سهمگین در میدان توحید تهران، یک کامیون حامل نخاله که با سرعت غیر مطمئنه وارد میدان شده بود، پس از برخورد با چهارده خودرو سواری و وارد آوردن خسارات جدی به بیشتر این خودروها، موجب بسته شدن ترافیک عبوری شد.
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ – ۲۳:۳۰ 09 April 2014
راننده کامیون حمل نخاله که پس از برخورد با شمار زیادی خودرو سواری متوقف شده بود، با دیدن وخامت اوضاع پا به فرار گذاشت‌.به گزارش «توصیه»، دقایقی پیش، حوالی ساعت یازده و پانزده دقیقه چهارشنبه شب، در تصادفی سهمگین در میدان توحید تهران، یک کامیون حامل نخاله که با سرعت غیر مطمئنه قصد ورود به میدان از ضلع شمالی آن را داشت، پس از برخورد با سیزده خودرو سواری و وارد آوردن خسارات جدی به بیشتر این خودروها، موجب بسته شدن ترافیک عبوری شد.به گفته شاهدان عینی، کامیون نخاله در حالی با قطار خودروهای ایستاده پشت چراغ قرمز برخورد کرد که نشانی از ترمز گرفتن در آن دیده نشد و هنوز معلوم نیست نقص فنی عامل آن بوده یا خطای راننده کامیون این رویداد را رقم زده است.

از جمله مجروحان این حادثه، کودک کاری بود که به قصد فروختن گل، میان خودروهای عبوری می‌چرخید و شنیده می‌شود که شدت صدمات وارده به وی زیاد است.

پس از این رویداد، راننده کامیون که از وخامت اوضاع آگاه شده بود، پا به فرار گذاشته و می‌خواسته صحنه تصادف را ترک کند که توسط مأموران انتظامی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

کامیون نخاله سیزده خودرو را زیر گرفت و راننده هنگام فرار بازداشت شد

هم اکنون نیروهای امدادی و پلیس در صحنه حضور فعال دارند و اقدامات لازم برای انتقال مجروحان و خودروهای آسیب دیده، ارزیابی صحنه تصادف و بازگشایی معابر در جریان است.

این رویداد در حالی رقم می‌خورد که به گفته مغازه‌داران مجاور میدان، ساختار عجیب این میدان و رعایت نکردن قوانین رانندگی، به ویژه توسط رانندگان کامیون، وقوع تصادفات در این محدوده را تبدیل به امری عادی کرده و بارها ‌تکرار می‌شود.

گفتنی است، در میان سیل جان باختگان حوادث رانندگی در کشورمان، بخشی از آن در تصادفاتی رقم می‌خورد که در محدوده شهرها صورت می‌گیرد؛ تصادفاتی که در روز بیشتر جان عابران شهری را تهدید می‌کند و شب هنگام، جان رانندگان را می‌رباید.

بر پایه آمار پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، در سال ۹۱ متأسفانه ۸۱۹ تن در تصادفات شهر تهران جان باخته‌اند که در این میان، ۴۹۱ تن از ایشان، یعنی حدود ۶۰ درصد جان باختگان در تصادفاتی رخت از جهان بسته‌اند که در حد فاصل ساعت ۲۲ شب تا شش صبح رقم خورده است.

این در حالی است که بر پایه آمار، میزان تخلفات رانندگی ثبت شده در این بازه زمانی به اندازه‌ای زیاد است که از مرز چند میلیون تخلف شبانه در سال فراتر می‌رود؛ آماری عجیب که تنها به تخلفات ثبت شده اشاره دارد و احتمالا بسیار کمتر از میزانی واقعی آن است.

درباره ی raha Mohajer

RAHA Mohajer
نویسنده و فعال سیاسی و اجتماعی که با عنوان مستعار رها مهاجر شناخته می شود .

مطلب پیشنهادی

زن چینی همه چیز خوار

زن چینی همه چیز خوار

یک زن چینی با خوردن اشیای عجیب مانند ماهی قرمز زنده، مارماهی زنده، کرم زنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.