قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سلامت / رژیم لاغری سه روزه با مصرف موز

رژیم لاغری سه روزه با مصرف موز

احتمالاً شنیده اید که برخی افراد، مصرف موز در رژیم لاغری را توصیه نمی کنند و دلیل آن را نیز مقادیر بالای قند آن می دانند. لذا بسیاری از افراد از خوردن موز می ترسند، زیرا باور دارند که موز آنها را چاق می کند. درست است که موز سرشار از قند است، اما تنها در صورتی باعث افزایش وزن می شود که مقادیر زیادی کالری مصرف کرده و آن را را با چربی ها ترکیب کنیم.

 

رژیم لاغری سه روزه با مصرف موز

جالب اینجاست که برخی از افراد گیاه خوار، فقط میوه تازه می خورند و وزن ایده آل بدن را حفظ می کنند، تناسب اندام خوبی دارند و در عین حال هر هفته ده تا دوازده عدد موز می خورند. مهم این است که آنها غذاهای چرب زیادی مصرف نمی کنند. وقتی غذای چرب را همراه با غذاهای قنددار مانند موز ترکیب می کنیم، این غذاها به شکل چربی در بدن انباشته می شود. بنابراین می توان گفت که اگر مصرف چربی مان را کنترل کنیم، بدون احساس گناه یا بالا رفتن وزن می توانیم از این میوه خوشمزه لذت ببریم. در حقیقت ما با قرار دادن این میوه خارق العاده در رژیم غذایی، فرآیند گوارش، حذف سموم اضافی و لطافت پوست مان را بهبود می بخشیم.

فواید موز

موز فواید شگفت آوری دارد که خلاصه کردن همه آنها در چند جمله دشوار است. گذشته از آنکه سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است، عاری از چربی یا کلسترول بوده و برای قلب، استخوانها ، سیستم عصبی و کلیه ها سودمند می باشد. مصرف موز همچنین می تواند خلق و خوی ما را بهبود بخشیده و سیستم ایمنی بدن را نیز بهبود دهد.

رژیم غذایی موز، یک روش خوشمزه و سریع برای کاهش وزن، بدون نیاز به خوردن غذاهای خسته کننده و بی مزه است. موز می تواند به تولید سروتونین در بدن که به عنوان «هورمون شادی» شناخته می شود، کمک کند. بنابر این وقتی که رژیم موز می گیریم، احساس افسردگی نخواهیم کرد و این یک عامل مهم در هر رژیم غذایی موفق است.

اگر ما از آنچه می خوریم متنفر باشیم، بدن مان در برابر آن غذا مقاومت می کند و مانع جذب مواد مغذی آن چه خورده ایم می شود. از طرف دیگر اگر از وعده غذائی مان لذت ببرید و احساس شادی کنیم، چربی بی درنگ آزاد می شود و به ما احساس قدرت و انرژی درونی می دهد. پیروی از رژیم موز بسیار آسان است. فقط سه تا چهار روز طول می کشد و می توانیم تا سه الی چهار کیلو از وزن خود بکاهیم.

برنامه غذایی سه روزه لاغری با موز

برای سه تا چهار روز آینده ، هر روز 3 تا 5 موز را با 3 تا 4 فنجان شیر کم چرب مخلوط کنید. همچنین اگر ماست ساده را دوست دارید می توانید آن را نیز امتحان کنید. می توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. فقط کافیست یک عدد موز و یک فنجان شیر و چند قطعه یخ را با هم مخلوط کنید. اگر موزها را قبل از مخلوط کردن با شیر چند ساعت منجمد کنیم، یک بستنی خوشمزه خواهیم داشت. این رژیم 3-4 روزه به ما کمک میکند تا از شر حدود 3 کیلوگرم از وزن بدنتان خلاص شوید.

لاغری با مصرف موز

برنامه غذایی هفت روزه لاغری با موز

این نسخه از رژیم موز می تواند تا 4 کیلو از وزن شما بکاهد. چیزهایی که شما نیاز دارید عبارتند از: موز ، چای سبز و 2 عدد تخم مرغ. برای هر روز به همان مقدار که دوست دارید چای بنوشید و بیشتر از 2/1 کیلوگرم موز بخورید. برای متعادل ساختن مصرف پروتئین، 2 تخم مرغ در برنامه هفت روزه خود بگنجانید.
بعد از اتمام این رژیم غذایی به تدریج به عادت های غذایی عادی خود برگردید. به خودتان دو تا سه روز وقت دهید تا به شرایط عادی عادت کنید. از خوردن غذاهایی فرآوری شده با چربی و قند و الکل پرهیز کنید، با میوه ها و سبزیجات تازه شروع کنید، به آرامی سایر غذاها را نیز وارد برنامه غذایی خود کرده و مقدار هر وعده های غذایی تان را افزایش دهید.

 

گردآوری و تنظیم : گروه سلامت توصیه

منبع : سالم تن

نقد و بررسی

User Rating: 5 ( 2 votes)

درباره ی Alim

Alim
دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از نویسندگان سایت توصیه هستم و به طراحی سایت و برنامه نویسی علاقه دارم , امیدوارم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنم.

مطلب پیشنهادی

روش بند آوردن خون در 10 ثانیه

روش بند آوردن خون در 10 ثانیه

گاهی حوادثی رخ می دهد که منجر به خونریزی قسمتی از بدن میشود در این …

11 دیدگاه

  1. Avatar

    میگن لبنیات برای گروه خونی Aچاق کننده است بنظرتون من ریسک کنم و این رژیم و بگیرم ?اخه دقیقا فقط سه روز وقت دارم برای کاهش وزنم

  2. Avatar

    گروه خونی من Aهست و میگن لبنیات برای این گروه خونی چاق کننده است بنظرتون ریسک کنم و بگیرم این رژیم ر رو چون من دقیقا سه روز دیگع باید وزنمو کم کنم ??

  3. Avatar

    موافقم جواب میده امتحان کنید
    تشکر

  4. Avatar

    سلام بعد از اینکه سریع لاغر شدیم دوباره سریع چاق نمیشیم؟

    • Admin

      بعد از رژیم و کاهش وزن باید در تغییراتی در برنامه غذایی بدهید و خورد و خوراکتون را رعایت کنید.

  5. Avatar

    سلام کسی امتحان کرده و نتیجه گرفته؟؟برای ثیابتی ها مضر نیست؟

    • Admin

      دوستانی که ازاین روش استفاده کرده اند، اکثرا راضی بوده اند.
      در مورد استفاده برای دیابتی ها لطفا از پزشک خود بپرسید.
      باتشکر

  6. Avatar

    بله واقعا جواب میده .مرسی از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.