قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سرگرمی / روز جمعه 16 مرداد سرویس اینترنت مشترکان مخابرات به مدت 1 روز قطع می‌شود

روز جمعه 16 مرداد سرویس اینترنت مشترکان مخابرات به مدت 1 روز قطع می‌شود

ه گزارش آسمونی به نقل از فارس شرکت ارتباطات زیرساخت عصر روز پنج شنبه 8 مردادماه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال بی توجهی شرکت مخابرات ایران به پرداخت بدهی های خود، از بامداد روز جمعه 9 مرداد، مکالمات بین الملل شرکت مخابرات ایران در 9 استان و سپس با 2 روز تاخیر سرویس اینترنت مشترکان مخابرات قطع خواهد شد. ساعتی پس از انتشار این اطلاعیه، شرکت زیرساخت با انتشار اطلاعیه دیگری اعلام کرد: به دستور وزیر ارتباطات مهلت مجددی برای پرداخت بدهی های مخابرات صادر شده و در پی این مهلت ارتباط مشترکان قطع نخواهد شد.

اینترنت

اکنون در آخرین روز کاری از مهلت یک هفته‌ای، سرانجام این ماجرا و برقراری یا عدم برقراری سرویس مشترکان مخابرات از صبح جمعه 16 مرداد در بلاتکلیفی است.

در این رابطه محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی صحبت‌های کوتاهی با فارس در پاسخ به سوالی از نتیجه این ماجرا، گفت: دو شرکت جلساتی را برای حل موضوع ترتیب داده‌اند و در حال مذاکره هستند.

وی که نشان داد علاقه‌ای برای پاسخ به این پرسش ندارد، در واکنش به این سوال که با توجه به آسیب این اختلاف به مشترکان آیا در صورت حل نشدن موضوع، اولویت همچنان قطع سرویس مشترکان خواهد بود یا تصمیم تنبیهی دیگری برای این شرکت اتخاذ می‌شود، گفت: هنوز که در حال مذاکره هستند، اجازه بدهید مذاکره دو شرکت تمام شود ببینیم نتیجه مذاکرات چیست، بعد درباره ادامه ماجرا صحبت کنیم.

– منبع،  آسمونی

نقد و بررسی

User Rating: 4.88 ( 2 votes)

درباره ی Alim

Alim
دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از نویسندگان سایت توصیه هستم و به طراحی سایت و برنامه نویسی علاقه دارم , امیدوارم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنم.

مطلب پیشنهادی

زن چینی همه چیز خوار

زن چینی همه چیز خوار

یک زن چینی با خوردن اشیای عجیب مانند ماهی قرمز زنده، مارماهی زنده، کرم زنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.