قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / ورزش / برای لاغرماندن در ماه رمضان ورزش کنید

برای لاغرماندن در ماه رمضان ورزش کنید

خیلی از مردم فکر می کنند که ورزش کردن در روزهایی که روزه می گیریم برای سلامتی زیان آور است ولی متخصصان توصیه می کنند که به علت خوردن غذاهای شیرین و چرب در طول این ماه،باید ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانند تا از چاق شدن در پایان این ماه، جلوگیری شود.
اگر فرد ورزشکاری هستید و یازده ماه از سال رو ورزش می کنید، نباید از ورزش در ماه رمضان دست بکشید زیرا یک ماه وقفه در ورزش، درست مثل این می ماند که چهار ماه ورزش نکرده باشید. فقط کافیست که از شدت،‌ مدت و سرعت ورزش خود کم کنید. بهترین ورزش در ماه رمضان، پیاده روی است. حتی اگر فرد ورزشکاری نباشید،‌ باز هم می توانید از پیاده روی به منظور جلوگیری از افزایش وزن در این ماه، کمک بگیرید.

 

روزه داری و کنار گذاشتن ورزش003024

توجه داشته باشید که بهتر است که قبل از افطار از پیاده روی پرهیز کنید. ورزش در نزدیکی های زمان افطار که بدن از مایعات و غذا خالی شده است، توصیه نمی شود. زمان مناسب برای ورزش وقتی است که بدن دارای انرژی و آب کافی باشد.

بنابراین، بعد از اینکه یک افطار سبک میل کردید و مایعات کافی نوشیدید، اقدام به پیاده روی سریع کنید. پیاده روی کردن بهتر از این است که اصلاً ورزش نکنید. همین پیاده روی به ظاهر ساده، اثرات مفیدی بر روی سلامتی و جلوگیری از افزایش وزن در ماه رمضان دارد. پیاده روی سریع به ما کمک می کند تا گردش خون رو هم در بدن افزایش بدهیم تا اکسیژن رسانی به بخش های مختلف بدن با کیفیت بهتری انجام شود.

منبع :hidoctor.ir

نقد و بررسی

User Rating: Be the first one !

درباره ی Alim

Alim
دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از نویسندگان سایت توصیه هستم و به طراحی سایت و برنامه نویسی علاقه دارم , امیدوارم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنم.

مطلب پیشنهادی

مشکلتان تورم است؟ ورزش کنید!!

مشکلتان تورم است؟ ورزش کنید!!

بعضی ها وقتی برای مدتی روی مبل یا پشت میز کار می نشینند، احساس می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.