قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سرگرمی / همه چیز درباره iPad Air 2

همه چیز درباره iPad Air 2

 

gsmarena_0011

همانطور که می دانیم نسل ششم آیپد که نام آن iPad Air 2 می باشد در کنفرانس 24 مهر اپل معرفی خواهد شد.

از تغییرات قطعی در این نسل می توان به سنسور تشخیص اثر انگشت، استفاده کردن از پردازنده جدید A8 و رم 2 گیگابایتی اشاره کرد. طبق منابع معتبر از جمله GSMArena  نسخه تازه از آیپد ایر حدود نیم میلیمتر از نسخه فعلی باریک تر است و البته از نمایشگری جدید در ساخت آن بهره برده شده. ضخامت آیپد ایر 7.5 میلیمتر است و این در حالیست که گفته می شود آیپد ایر 2 با ضخامت 7 میلیمتری عرضه خواهد شد.همچنین در این نسخه، نمایشگر و شیشه در قالب یه قطعه در آیپد ایر 2 مانند آیفون 6 نصب می شوند.

در این نسخه دوربین به 8 مگاپیکسل ارتقا میابد و اپل علاوه بر استفاده از رنگ های سفید و مشکی در نسخه های قبل، از رنگ طلایی در این نسخه نیز استفاده می کند.حافظه این دستگاه به سه دسته 32، 64 و 128 گیگابایتی تقسیم می شود. همچنین به احتمال زیاد NFC که برای استفاده از خدمات Apple Pay مورد استفاده قرار می گیرد نیز در این دستگاه وجود دارد.

اما شایعات حاکی از این است که نسخه جدیدی از آیپد که صفحه نمایش آن 12.9 اینچ است نیز در کنفرانس 24 مهر اپل معرفی شود که این محصول قابلیت کار با دو سیستم‌عامل iOS و OS X اپل را داشته و در واقع یک محصول هیبریدی خواهد بود. دیجی‌تایمز این خبر را با اتکا به اطلاعات دریافت شده از منابع آگاه از چرخه‌ی تولید محصول نقل کرده است.

حال باید تا زمان معرفی این محصول صبر کنیم تا جزئیات دقیق این محصول مشخص گردد.

درباره ی Alim

Alim
دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از نویسندگان سایت توصیه هستم و به طراحی سایت و برنامه نویسی علاقه دارم , امیدوارم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنم.

مطلب پیشنهادی

زن چینی همه چیز خوار

زن چینی همه چیز خوار

یک زن چینی با خوردن اشیای عجیب مانند ماهی قرمز زنده، مارماهی زنده، کرم زنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.