قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / اخبار شرکت‌ها

اخبار شرکت‌ها

یک میلیون نفر؛ مخاطبین بالقوه هر کمپین خبری در اخبار رسمی

یک میلیون نفر؛ مخاطبین بالقوه هر کمپین خبری در اخبار رسمی

با افزایش کانال‌های توزیع خبر و شبکه انتشار تضمینی، تعداد مخاطبین بالقوه هر کمپین خبری ویژه در اخبار رسمی، نخستین نیوزوایر ایران، به عدد بسیار مهم حداقل یک میلیون نفر در هر روز رسید.

توضیحات بیشتر »
برای اولین بار در ایران در صنعت سبک زندگی صورت گرفت:

صدها برند مطرح نوشیدنی ایران و جهان در سایت تیرینک

صدها برند مطرح نوشیدنی ایران و جهان در سایت تیرینک

سایت تیرینک، برای اولین بار در ایران، بیش از هفتاد برند مطرح نوشیدنی، دسر و شیرینی ایرانی و خارجی را گرد هم آورده تا عاشقان سبک زندگی مدرن و یک پذیرایی گرم و دلچسب، به سادگی و سرعت، نیازهای خود در این زمینه را تامین کنند.

توضیحات بیشتر »

مسابقه بین زولبیا، بامیه یا آب‌جوش؟ در ماه رمضان کدام محبو‌ب‌تر است؟

مسابقه بین زولبیا، بامیه یا آب‌جوش؟ در ماه رمضان کدام محبو‌ب‌تر است؟

سایت سفارش آنلاین غذای ریحون، با برگزاری کمپینی به مناسبت ماه مبارک رمضان، بین سه برند برتر خوراکی این ماه یعنی زولبیا، بامیه و آب‌جوش مسابقه‌ای برگزار کرده است تا میزان محبوبیت این سه در بین روزه‌داران مشخص شود.

توضیحات بیشتر »

پیوند هنر و فناوری در نمایشگاه عکاسی استاد کلاری با هواوی P10

پیوند هنر و فناوری در نمایشگاه عکاسی استاد کلاری با هواوی P10

نمایشگاه عکاسی محمود کلاری، عکاس برجسته ایرانی با موضوع پرتره در گالری آس به مدت دو روز از سوم خرداد ماه برگزار شد. عکاسی که تلفن همراه P10 را به عنوان ابزار خود برای خلق پرتره های زیبا انتخاب کرد

توضیحات بیشتر »

«زیبا در هر سنی»، زیبایی آفرید

«زیبا در هر سنی»، زیبایی آفرید

اواخر سال گذشته بود که کمپین «زیبا در هر سنی» به همت برند «داو» متولد شد. آن‌گونه که از بازتاب رسانه‌ای این کمپین اجتماعی می‌توان برداشت کرد، هدف و آرمان این حرکت اجتماعی، یادآوری نقاط مثبت و موفق زندگی زنان در میان هیاهوی زندگی روزمره است.

توضیحات بیشتر »

کمپین ارزش سنگ، کمپینی برای ارزش‌گذاری به طبیعت، کار و سرمایه

کمپین ارزش سنگ، کمپینی برای ارزش‌گذاری به طبیعت، کار و سرمایه

سنگ نیز از منابع طبیعی پایان‌پذیر است، اما در صنعت ساختمان ما، علیرغم استفاده فراوان از آن، به ارزش‌هایش کمتر توجه شده است. گروه ساخارا و آژیانه، برای فرهنگ‌سازی استفاده درست از سنگ، اقدام به‌راه‌اندازی کمپینی با نام #ارزش_سنگ کرده تا جامعه را به‌سمت استفاده بهینه و مسئولانه از این سرمایه هدایت کند.

توضیحات بیشتر »
مشاوره آرایشی بهداشتی رایگان

«مو تن رو» تجربه یک انتخاب بی‌نظیر

«مو تن رو» تجربه یک انتخاب بی‌نظیر

مو تن رو از آنجایی که متخصص بازار لوازم آرایشی و بهداشتی است به خوبی انواع برندهای این عرصه را می‌شناسد و از بین تمام این برندها، بهترین‌ها را برای انتخاب شما در سایت خود برگزیده است. لورال، نیوا، سیلکی و میبیلین برخی از برندهای جهانی منتخب مو تن رو هستند.

توضیحات بیشتر »

«ملل»، تو را برای آینده بهتر فرا می‌خواند

«ملل»، تو را برای آینده بهتر فرا می‌خواند

موسسه اعتباری ملل بر اساس رسالت خود مبنی بر استمرار در توسعه و رشد اقتصادی و همچنین با توجه به پایبندی خود به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت اجتماعی خود را با اجرای کمپین "پا به پای هم برای باور مشترک"، هموطنان را برای حضور همه جانبه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فرا می‌خواند.

توضیحات بیشتر »
انتشار محتوا: اخبار رسمی