قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سلامت / ۶ روش فوق العاده برای کاهش وزن

۶ روش فوق العاده برای کاهش وزن

روش های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از ما به سمت ورزشهای سنگین همراه با رژیم های سخت غذایی می رویم در حالی که بسیاری از روش های اثر گذار بهتری هم وجود دارد. در این پست اختصاصی از سایت توصیه به بیان روش هایی ساده برای کاهش وزن می پردازیم.

 

6 روش فوق العاده برای کاهش وزن

 

فقط برای این دلیل که میخواهید وزن خود را کاهش دهید لازم نیست که خودتان را گرسنه نگه دارید و وقت زیادی را داخل باشگاه های ورزشی بگذرانید. شما با یک تغییر کوچک میتوانید خیلی سریعتر به هدف خود برسید. در این مقاله ۶ روش بدون دردسر برای کاهش وزن شما عزیزان آماده کرده ایم.

۱ – رژیم غذایی سالم :

اگرچه رژیم غذایی باعث می شود شما چربی های اضافی را از بین ببرید ولی از سوی دیگر باعث میشود شما بیشتر از روزهای دیگر برای غذا خوردن حرص شوید. رژیم غذایی سالم باعث می­شود که شما سالم غذا بخورید. بدانید که برای داشتن غذاهای سالم باید تعداد بیشتری از وعده های غذایی کوچک در طول روز میل کنید. رهبری یک شیوه زندگی سالم یکی از موثر ترین راه برای کاهش وزن و افزایش سطح انرژی و بهبود سلامتی کلی شما می­باشد.

 

 ۲ – سبزیجات بیشتری بخورید:

وقتی که می­آید شروع به کاهش وزن می­کنید شما معمولا رو چیزهایی تمرکز می­کنید که باید از خوردن آنها اجتناب کنید. به هر حال من به شما پیشنهاد میکنم که به سبد غذایی خاصی توجه کنید که می­توانید آن را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید مانند سبزیجات. یه املت خود سبزیجات اضافه کنید به طور کلی در طول روز سبزیجات مصرف کنید حتی همراه با شام. خوردن سبزیجات در طول روز یکی از بهترین روشها برای کاهش وزن می­باشد در حالی که روش­های مفید دیگه ای هم وجود دارد. سبزیجات سرشار از فیبر و ویتامین­ها می­باشند که به کاهش چربی عا و سرحال شدن شما کمک میکنند.

 

 ۳ –  مواد غذایی فرآوری شده :

اجتناب کردن از خوردن تمامی غذاهای پرچرب و کم چرب زیرا آنها با مقدار زیادی از مواد شیمیایی و شیرین کننده مصنوعی فرآوری شده اند. ترکیب غذاهای کاملتری را به برنامه رژیم غذایی خود اضافه کنید تا به تناسب اندام مناسبتری که هدفتان هست برسید. غذاهای فرآوری شده نه تنها باعث اختلال در رژیم غذاییتان می­شود بلکه برای سلامتی شما هم بسیار مضر هست.

 

۴ – دست از شکر بکشید :

اگر قصد دارید وزن خود را کاهش دهید مطمین شوید که شما قندهای تصفیه شده و اضافه شده را مصرف نکنید یک قاشق چایخوری شکر دارای ۱۶ کالری می­باشد که این مقدار می­تواند بیتر از آنچه شما فکر می­کنید باعث اضافه وزن شما شود. سعی کنید مصرف قند خود را کاهش دهید و یا آن را به طور کامل از رژیم غذایی خودتان حذف کنید. حتی اگر شما قصد کاهش وزن ندارید رها کردن مصرف قند برای سلامتی شما مفید هست.

 

۵ – الکل مصرف نکنید :

شاید شما یک مشروب خور بزرگ نباشید اما مشروبی که شما با شام می­خورید ممکن هست مقدار زیادی کالری داشته باشد متاسفانه کالری که در مشروبات الکلی وجود دارد نادیده گرفته می­شود و همین دلیل ممکن هست جلوی کاهش وزن شما را بگیرد.

 

۶ – بیشتر راه بروید :

شما برای اینکه وزن خود را کاهش دهید نیاز به داشتن تحرک در طول روز می­باشید پیاده روی موثرترین روش برای این منظور می­باشد پیاده روی برای بهبود سلامتی روانی و بدنی شما موثر می­باشد پیاده روی را از همین امروز شروع کنید زیرا به بهبود خلق و خوی شما و کاهش وزنتان بسیار کمک می­کند.

 

این مطلب توسط تیم مترجمین سایت توصیه ترجمه شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع (Tosiye.ir) مجاز می باشد.

منبع: womanitely.com

درباره ی Abtin

Abtin

مطلب پیشنهادی

روش بند آوردن خون در 10 ثانیه

روش بند آوردن خون در ۱۰ ثانیه

گاهی حوادثی رخ می دهد که منجر به خونریزی قسمتی از بدن میشود در این …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *