قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سرگرمی / آموزش طریقه دانلود کردن فیلم از یوتیوب

آموزش طریقه دانلود کردن فیلم از یوتیوب

وب سایت یوتیوب سرویسیه که از طرف شرکت گوگل ارائه شده و در اون می‌تونید فیلم ببینید، فیلم آپلود کنید و اون ها رو به اشتراک بذارید. اگر اینترنت پرسرعت دارید و راهی هم بلدین که به سایت یوتیوب دسترسی داشته باشید، می‌تونید بسیار در یوتیوب خوش بگذرونید. در میان این گشت و گذار‌ها در یوتیوب، اگر از فیلمی خوشتون اومد و خواستید اونو روی کامپیوترتون دانلود کنید، راه حل ساده‌ای وجود داره که می‌تونید بدون نیاز به نصب نرم‌افزار جانبی دانلود فیلم و موزیک رو از یوتیوب به راحتی انجام بدید. در این بخش آسمونی سه روش بسیار ساده به شما آموزش میدیم پس با آسمونی همراه باشید…

download-youtube-videos

روش اول : سایت کلیپ‌ کانورتور

1- به سایت http://www.clipconverter.cc بروید. این یک وب‌سایت قدرتمند است که به شما کمک می کند به راحتی از یوتیوب دانلود کنید.

2- آدرس کامل ویدئویی را که می‌خواهید از یوتیوب دانلود کنید را به صورت کامل از نوار آدرس مرورگرتان کپی کنید و در کادر طوسی رنگ سایت کلیپ‌کانورتر وارد کنید.

3- در قسمت Conversion Format می‌توانید ساختار ویدئو را تغییر دهید. مثلاً آن‌را به عنوان فایل صوتی (اگر می‌خواهید از یک کلیپ موزیک ویدئو آهنگ MP3 بسازید) دانلود کنید یا پسوند آن‌را تغییر دهید (مثلاً با تبدیل به MP4 آن‌را قابل اجرا برای گوشی‌های آیفون کنید). اگر هم فایل اصلی یوتیوب را می‌خواهید دانلود کنید تنها کافیست Download را انتخاب کنید. در نهایت روی دکمه Continue کلیک کنید.

download-youtube-videos(3)

4- در مرحله بعدی می‌توانید کیفیت فیلم را برای دانلود انتخاب نمایید. بسته به ویدئوی اصلی در سایت یوتیوب، ویدئوی انتخابی شما می‌تواند اچ‌دی (HD) یا با کیفیت‌های پایینتر دانلود شود که انتخاب آن در این مرحله امکانپذیر است. در برخی از ویدئوها کیفیت ۴K نیز قابل مشاهده است!

download-youtube-videos(4)

5- در قسمت File Name می‌توانید نامی دلخواه برای فایل دانلودی خود انتخاب کنید و در نهایت روی دکمه Start کلیک کنید تا عملیات تبدیل فایل آغاز گردد.

download-youtube-videos(2)

6- پس از اتمام عملیات تبدیل فایل ویدئوی یوتیوب که ممکن است چند دقیقه‌ای طول بکشد، با کلیک روی دکمه Download فایل فیلم شما شروع به دانلود از یوتیوب می‌کند.

روش دوم: دانلود از یوتیوب به کمک وب‌سایت detURL

روش دانلود از یوتیوب از طریق این وب‌سایت جالبه ! تنها کافیه  مطابق شکل زیر، در آدرس فیلم یوتیوب pwn‌ را تایپ کنید و کلید اینتر رو بزنید. صفحه مرورگر شما به سایت detURL منتقل می‌شه و نیز اطلاعات فیلم یوتیوب مشخصه . در زیر این اطلاعات لینک‌ های مختلفی برای دانلود در اختیار شما قرار می‌گیره که با انتخاب هر کدوم ، گزینه‌ های دانلود به صورت فایل صوتی و یا ویدئو در اختیار شما قرار می‌گیره.

youtube1

روش سوم: افزودن دو s قبل از youtube

یکی دیگر از ساده‌ترین روش‌های دانلود از یوتیوب، اضافه کردن دو s قبل از عبارت youtube در لینک ویدئوی مورد نظر است.

youtube6

بعد از افزودن ss، اینتر را بزنید تا به صفحه‌ی بعد در سایت Savefrom.net هدایت شوید. از قسمت سمت راست این صفحه، روی کیفیت مورد نظرتان کلیک کنید تا دانلود ویدئوی شما آغاز شود.

youtube5

 

– منبع، پورتال آسمونی

نقد و بررسی

User Rating: Be the first one !

درباره ی Alim

Alim
دانشجوی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار از نویسندگان سایت توصیه هستم و به طراحی سایت و برنامه نویسی علاقه دارم , امیدوارم مطالب مفیدی برای شما فراهم کنم.

مطلب پیشنهادی

زن چینی همه چیز خوار

زن چینی همه چیز خوار

یک زن چینی با خوردن اشیای عجیب مانند ماهی قرمز زنده، مارماهی زنده، کرم زنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.