قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
سرخط خبرها
خانه / سلامت / با این روش بیشتر عمر کنید.

با این روش بیشتر عمر کنید.

با این روش به عمرتان هفت سال بیافزایید و به سلامتی تان بیشتر بیاندیشید.
 با این روش بیشتر عمر کنید.
این تحقیق جدید نشان داده است که ورزش منظم می‌تواند خطر مرگ ناشی از حمله قلبی  را به نصف کاهش دهد.

محققان می‌گویند: حتی افرادی که تا ۷۰ سالگی خود هنوز شروع به ورزش نکرده‌اند می‌توانند از فواید سلامتی پیاده روی بهره برند.

 سانجی شارما استاد بیماری‌های قلب در دانشگاه سنت جورج لندن  می‌گوید: ورزش ملایم می‌تواند خطر مرگ ناشی از حمله قلبی را در متوسط افرادی که در ۵۰ و ۶۰ سالگی بسر می‌برند، به نصف برساند.
 وی ادامه داد: این مطالعه نشان داد زمانی که مردم مرتب ورزش می‌کنند می‌توانند روند پیری را به تاخیر اندازند.

با این وجود محققان متذکر شدند که هرگز نمی‌توان کاملا از پیر شدن جلوگیری کرد اما می‌توان زمان پیر شدن را به تاخیر انداخت.برای مثال می‌توانیم با ورزش کردن زمانی که ۷۰ ساله می‌شویم جوانتر به نظر برسیم و یا تا ۹۰ سالگی به زندگی خود ادامه دهیم.

 محققان می‌گویند: ورزش می‌تواند سه تا هفت سال به طول عمر انسان اضافه کند.همچنین ورزش یک عامل ضد افسردگی است که باعث تقویت عملکرد شناختی انسان می‌شود و می‌تواند شروع زوال عقل را به تاخیر اندازد.
 محققان تاکید می‌کنند که همه افراد باید دستکم روزی ۲۰ و ۲۵ دقیقه پیاده روی کنند که می‌تواند شامل سریع راه رفتن و یا پیاده روی آهسته باشد.

نقد و بررسی

User Rating: Be the first one !

درباره ی Saeed

مطلب پیشنهادی

معجزه ای به نام مویز

معجزه ای به نام مویز

معجزه خوردن ۲۱ عدد مویز به صورت ناشتا     به کار گرفتن توصیه های …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *